.

.

niedziela, 6 grudnia 2015

piękna choinka z pierników

Witam Kochani, mam nadzieję, że prezenty trafione i że Mikołaj się postarał :-) 

Dziś przychodzę do Was z pomysłem na bardzo piękną ozdobę z pierniczków jak również fajny pomysł na prezent :-)

Chodzi mi o choinkę z pierników, zrobiłam takową i jest śliczna :-)





By wykonać choinkę potrzebujemy  zestawu 5-6 foremek o różnych wielkościach w kształcie gwiazdek lub śnieżynek.

Jeśli nie posiadacie takowych,możecie spokojnie przygotować sobie szablony z papieru.
Ja mam foremki w kształcie śnieżynek :-)


Z ciasta na pierniki z tego przepisu http://smaki-katriny.blogspot.com/2015/04/pierniczki-wielkanocne-przepyszne.html wycinamy po 3 sztuki każdej wielkości gwiazdkę.

Pieczemy.


Następnie gwiazdeczki ozdabiamy według własnego uznania lukrem królewskim-tym na bazie białka,ponieważ jest on najtrwalszy i najpiękniej wygląda.

Gdy ozdobione gwiazdki wyschną zaczynamy konstruować choinkę.

WAŻNE

do sklejania choinki należy przygotować gęstszy lukier 

Zaczynamy od największych gwiazdek .

Zostawiamy na całą noc do wyschnięcia i gotowe :-)


















Miłego mikołajkowego dnia !!!



1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko