.

.

poniedziałek, 5 grudnia 2016

Wygrane w konkursie miss cupcake jacobs i ambasadorka monte santi :-)

Witam Kochani
moja konkursowa dobra passa trwa.

Właśnie dowiedziałam się, że wygrałam voucher za 500zł do Apartu i perfumy Bi-es idealny mikołajkowy prezent :-) 

W minionym tygodniu otrzymałam nowe nagrody, które chcę pokazać. Pokazuję je tu na blogu, aby mieć je w jednym miejscu, mam po prostu sentyment do rzeczy które udało mi się wygrać, i jak już ich nie będzie zostaną mi chociaż zdjęcia :D  noo chociaż wiele z nich zostanie.

Na początek jednak chcę Wam polecić konkurs od Jacobs, gdzie wygrałam kawę. Konkurs nazywa się Kawa za marzenie, należy wejść na ta stronę kawa za marzenie

napisać swoje marzenie, i czekać na wyniki, można wygrać 5 000zł na spełnienie marzenia lub wybraną kawę.
ja wygrałam taką : 

W zeszłym tygodniu przyszła do mnie nagroda od miss cupcake, był to konkurs kulinarny na Halloween, i moje ciasteczka zostały wyróżnione :-)

Wygrałam zestaw produktów słodka chwila oraz piękny, duży, mięciutki i cieplutki kocyk. 

Teraz zimna mi nie straszna hehe


Oprócz tego monte santi prowadziło akcję 1000 ambasadorek do testowania win.
Zgłosiłam się i zupełnie nieoczekiwanie zostałam wybrana.

W minionym tygodniu otrzymałam przesyłkę. Pięknie zapakowane trzy butelki winka.
Także szał %%%



Polecam Wam udział w konkursach, bo ja nigdy nie miałam szczęścia a jednak wygrywam. 





1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko