.

.

środa, 6 czerwca 2018

sernik truskawkowa kopuła- na zimno bez pieczenia

Witam Kochani

Sezon truskawkowy jeszcze trwa, więc zapraszam na bardzo efektowne, łatwe i pyszne ciasto bez pieczenia z truskawkami w roli głównej.


Sernik ma nietypową formę-formę kopuły, robimy go w misce :)
Jest lekki, wygląda i smakuje świetnie. Przygotowanie go jest szybkie, bo bez pieczenia, polecam gorąco i zapraszam :)


SKŁADNIKI

*ja robiłam sernik w misce o średnicy 20cm, wysokości 12cm


-500g serka homogenizowanego waniliowego
-400 ml śmietany 30%
-3 łyżki cukru pudru
-1 galaretka truskawkowa
-125ml wrzątku
-500g truskawek
-kilka sztuk podłużnych biszkoptów

PONCZ

-0,5 szkl wody
-2 łyżki soku z cytryny


Miskę wykładamy dokładnie folią spożywczą lub aluminiową. Bardziej polecam spożywczą, mi się niestety skończyła i tego nie zauważyłam :)



Następnie truskawki kroimy na plasterki i wykładamy nimi całą  miskę.



Następnie w małej miseczce dokładnie mieszamy galaretkę i 125ml wrzącej wody, odstawiamy do przestudzenia.

W misce ubijamy schłodzoną śmietanę z cukrem pudrem, następnie dodajemy do niej serek homogenizowany-miksujemy.



Następnie do masy dajemy przestudzoną galaretkę i miksujemy chwilę na najwyższych obrotach, na koniec dodajemy resztę pokrojonych truskawek. Masę delikatnie przekładamy do miski.




Na górę dajemy namoczone w ponczu podłużne biszkopty.



Całość wstawiamy na kilka godzin do lodówki by wszystko stężało. I gotowe.

Następnie do miski przykładamy talerz, odwracamy ja do góry dnem i zsuwamy.
Odklejamy folię i gotowe :)






Ciasto na prawdę pięknie się prezentuje, jest orzeźwiające i bardzo pyszne.

Polecam gorąco :)


PS moje kaktusiki kwitną w najlepsze :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko