.

.

środa, 30 stycznia 2019

Wygrane w konkursach koniec 2018 początek 2019 roku :)

Witam Kochani
dawno nie było takiego posta, a udało mi się ostatnio wygrać kilka konkursów :) Oto moje zdobycze :)

Pierwsza z nagród pochodzi z konkursu u Pani Tereski na najładniejsze pierniczki :)
Wygrałam zestaw produktów Dr Oetkera, które przydadzą się w kuchni, rękawicę kuchenną z uchwytem do gorących naczyń oraz uroczą różową tortownicę :)


Kolejna z nagród pochodzi z konkursu na stronie najlepszewkuchni.pl  Był to konkurs na danie jesienne :)
Wygrałam zestaw śmietanek łaciata 18%, miseczkę, kubek i mleko łaciate :D 



Kolejna z nagród pochodzi z konkursu na stronie emix :) Był to konkurs na wypiek świąteczny :)
Wygrałam zestaw produktów emix :)


Kolejna nagroda pochodzi z konkursu na stronie i jest pysznie :) Też dotyczył pierniczków
Wygrałam  piękny grawerowany wałek z motywem świątecznym, zestaw do pierniczków i papilotki na babeczki :)


Kolejna nagroda pochodzi z konkursu na stronie najlepszewkuchni.pl Polegał na dodaniu przepisu na deser lub danie z wykorzystaniem śmietanki łaciatej :) 
Wygrałam piękny kubek termiczny, kalendarz książkowy, zestaw śmietanek Łaciata 36%, uroczy mlecznik w kształcie krówki i torbę na zakupy :)
Super nagroda :)


Następna z nagród pochodzi z konkursu organizowanego przez stronę Mąka Basia :) Wygrałam zestaw mąki oraz rękawicę kuchenną :)


Kolejna z pięknych nagród jakie udało mi się wygrać była nagroda z konkursu organizowanego przez stronę Polski cukier :)
Polegał na przedstawieniu przepisu na swoje popisowe ciasto :) Ja zgłosiłam mój miodowy orzechowiec z masą grysikową przepis znajduje się tu : klik
Wygrałam piękny przepiśnik, szablon do dekorowania ciast, kubek oraz długopis :) 

I ostatnia już nagroda to piękny, duży kalendarz, który wygrałam w konkursie GAL-ufamy naturze  :)


To tyle :) Jestem bardzo zadowolona z tych nagród, bo są bardzo przydatne. Cieszę się, że moje przepisy i zdjęcia są doceniane. :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko