.

.

sobota, 18 marca 2023

Kruche babeczki nadziewane budyniem serowym-pieczone z nadzieniem-pyszne i łatwe+FILM


Cześć Kochani, dziś zapraszam Was na przepyszne i łatwe do zrobienia babeczki kruche, które pieczemy razem z nadzieniem.

Te są z pysznym budyniem serowym.







Zapraszam też na film z ich przygotowaniem krok po kroku 



SKŁADNIKI 


NADZIENIE SEROWE


-250g sera białego 

-ok 50g masła

-5 łyżek cukru

-1 budyń śmietankowy 40g bez cukru

-125ml mleka


CIASTO NA BABECZKI


-2 szkl mąki pszennej tortowej

-100g masła

-1/2 szkl cukru

-pół łyżeczki proszku do pieczenia

-1,5 łyżki śmietany

-1 jajko 


DODATKOWO


-cukier puder do posypania 




Na początek zrobimy nadzienie. Do garnka dajemy masło i cukier-podgrzewamy na małym ogniu do połączenia i dodajemy ser. a miałam ser w kostce, nie mieliłam go tylko po dodaniu budyniu i jego zagotowaniu zblendowałam sobie masę by była gładka bez serowych grudek. Świetnie sprawdzi się tu ser mielony.


Po dodaniu sera wszystko mieszamy. Budyń rozpuszczamy w 125ml mleka i wlewamy go do masy, gotujemy do zgęstnienia. Budyń studzimy tak by był ciepły nie wrzący.




CIASTO

składniki na ciasto dajemy do miski-zagniatamy.




Dzielimy je na dwie części. Z pierwszej wycinamy kółka i wyklejamy nimi foremki. Ja użyłam foremek nierdzewnych, które nie wymagają smarowania tłuszczem, jak macie inne polecam posmarować je np masłem.



Babeczki wypełniamy masą budyniową, a z drugiej części ciasta wycinamy kółka i zaklejamy górę babeczek (odsyłam do filmu by zobaczyć jak to zrobić)






babeczki wsadzamy do nagrzanego do 180 stopni piekarnika grzanie góra-dół bez termoobiegu i pieczemy ok 20-25 minut na złoty kolor.



Chwilkę studzimy i wyciągamy z foremek.


Tak postępujemy z całym ciastem.


Ostudzone babeczki oprószamy cukrem pudrem.








i nasze babeczki są gotowe :) Polecam serdecznie, bo są na prawdę pyszne, chrupiące z pysznym  nadzieniem.



2 komentarze:

  1. Przepis jest super a babeczki są wyśmienite, 👌💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przepis a babeczki są przepyszne

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko