.

.

poniedziałek, 16 grudnia 2019

Bombki na choinkę z piernika +FILM

Witam Kochani, zapraszam na kolejny film z serii piernikowych wyrobów 
Tym razem nowość :) Piękne, duże, pachnące bombki na choinkę z piernika.
W tym roku robiłam je po raz pierwszy, wyszły cudnie.
Już nie mogę się doczekać jak zawisną na choince.
Zrobiłam ich bardzo dużo, bo nie tylko dla siebie :)

Są dość łatwe do zrobienia, nie tak pracochłonne jak choinki czy chatki.
Potrzebne są tylko specjalne foremki lub metalowe 2 częściowe bombki.

Chcę Was zaprosić na film, na którym pokazuję jak zrobić te piękne bombki, pokazuję moje wzory :)
Piekłam bombki duże oraz małe. 

Do świąt jeszcze trochę czasu, więc może ktoś z Was zdecyduje się wykonać takie bombki w domu.
Zapraszam na film i zdjęcia moich bombek :)

















A tu kilka małych :) 










3 komentarze:

  1. Ale super! To świetny pomysł na prezent. A taki zrobiony własnoręcznie to już wgl zyskuje na wartości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dokładnie, każdy by się z takich bombek cieszył, a jak pieknie będą wyglądały na choince i pachniały :)

      Usuń
  2. Dostałam taką piękną bombkę i gwiazdkę piernikową od mamy właścicielki tego bloga. Są przepiękne, pachnące a przede wszystkim oryginalne i niepowtarzalne. Bardzo dziękuję i życzę Wesołych Świąt. Marta A.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko