.

.

czwartek, 23 grudnia 2021

Świąteczne pierniczki 2021 (duża chatka, małe chatki, pierniczki, choinki z bombką) +FILM

 Cześć Kochani, jak co roku grudzień to u mnie miesiąc pod znakiem piernika. W tym roku nie było inaczej :) Zrobiłam dużo uroczych chatek piernikowych, choinki z bombką, pierniczki duże i małe oraz piękną dużą chatkę na stół. Chcę Wam pokazać zdjęcia i filmik, na którym zobaczycie moje wyroby:) 

















teraz małe chatki 


























moja nowość w tym roku piernikowa choinka z bombką 









pierniczki
wielki bałwanek









duże Mikołaje 







4 komentarze:

  1. Świetnie wyglądają. Że ja natknęłam się na ten wpis dopiero po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. yes this piece of writing is really nice
    and I have learned lot of things from it about blogging.
    thanks. 룰렛사이트탑

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem ogromnej dbałości o każdy detal. Wszystko jest tak dopieszczone, zrobione po mistrzowsku. Łal! Łał! Łał!
    Słodkie dzieła sztuki. Podziwiam talent!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko