.

.

środa, 24 października 2018

Kilka konkursowych zdobyczy :)

Witam Kochani
dawno  nie było podobnego posta,  dlatego dziś chciałabym pokazać Wam kilka nagród, które udało mi się ostatnio zdobyć w różnych konkursach :) 
A już za chwilę kolejny przepis :)

Więc zaczynamy :)

Pierwsza z nagród to zestaw od Pani Tereski :) Był to konkurs na jesienny wypiek z jabłkami, zgłosiłam moją szarlotkę i wygrałam :) Nagroda to piękna patera na tort, drylownica do jabłek, foremki na desery na zimno oraz zestaw produktów dr Oetkera, który bardzo się przyda w kuchni :) 




Kolejną nagrodą jest kawa  ziarnista MK Cafe premium i torba :) 



Następnie za przepis na letni wypiek wygrałam książkę i zestaw przyborów kuchennych od Polski cukier :)



Następna nagroda pochodzi z konkursu Kawa Inka :)
wygrałam kawę i uroczy kubeczek :)


Kolejna nagroda pochodzi z akcji dla blogerów na portalu Durszlak.pl 
książka i babskie gazetki :)


I jedną z ostatnich nagród, z której bardzo się cieszę jest 24-elementowy  zestaw sztućców z konkursu organizowanego przez sklep Chomik :)



3 komentarze:

  1. Gratuluje wygranych! Fantastyczne nagrody, bardzo przydatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko