.

.

czwartek, 30 września 2021

Muzeum Bombki Choinkowej Nowa Dęba -tutaj święta trwają cały rok :)

 Cześć Kochani, dziś troszkę inny post niż zwykle. Wczoraj byłam na super wycieczce w Sandomierzu, Baranowie Sandomierskim i Muzeum Bombki Choinkowej w Nowej Dębie. Te post będzie poświęcony temu ostatniemu miejscu. Miejsce jest na prawdę warte odwiedzenia. Święta trwają tam cały rok. Można zobaczyć ekspozycję przepięknych bombek, które były wyrabiane w tej firmie przez te wszystkie lata. Ilość kształtów, kolorów przyprawia o zawrót głowy. Kunszt zdobień rozbraja. Bombki są niesamowicie piękne i są ich dziesiątki tysięcy. Wszystkie powstały tu, w Nowej Dębie, wszystkie sa robione ręcznie i dekorowane ręcznie. 

Na miejscu można kupić piękne bombki o różnych kształtach. Można też zamówić piękne bombki z dedykacją. Ja zdecydowałam się na pieska, grzybki, bałwanka, misia i chatkę z piernika oraz Mikołaja z choinką. To miejsce trzeba odwiedzić. Bardzo polecam. Jest atrakcyjne dla dużych i małych. 


Mam dla Was dużo zdjęć :) 




















































A to moje zakupy :) 









Polecam odwiedzić :) Ciekawe miejsce niedaleko Sandomierza :) 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko