.

.

czwartek, 10 grudnia 2015

pierwsze świąteczne pierniczki w tym roku

Witam kochani

jako,że święta coraz bliżej nadszedł czas na pierwsze pierniczki :-)

Uwielbiam piec pierniczki, kocham ich zapach i uwielbiam je dekorować.
Sprawia mi to ogromną radość :-) 
W tym roku pierwsze pierniczki upiekłam na Mikołajki.
Wyszły super.
Przepis z którego korzystam znajduje się tutaj :-)  http://smaki-katriny.blogspot.com/2015/04/pierniczki-wielkanocne-przepyszne.html 
Ciasto jest świetne, elastyczne, łatwo się na nim pracuje.
A pierniczki zachowują swój kształt, nie wyrastają zbyt mocno :-) 
Zawsze korzystam z tego przepisu i jestem bardzo zadowolona.

Dziś pokażę moje pierniczki :-) Także będzie trochę zdjęć :-)
Zachęcam do pierniczenia-wspaniała zabawa :-)

Ponownie będę piekła pierniczki jeszcze na święta, ponieważ te powędrowały do koleżanek mojej mamy z pracy :-) 
I mam jeszcze jedną misję- chatkę z piernika, ale to niebawem :-) 

































:-) 

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz i gorąco zapraszam do korzystania z przepisów na blogu :) Pozdrawiam cieplutko